Egy vidéki panzióban pihenve a céges ügyek miatt sem kell aggódnunk

Időnként mindenkinek szüksége van egy kis pihenésre, kikapcsolódásra, feltöltődésre. Ez lehet fürdőzés vagy strandolás, tengerpart, nyaralás, túrázás a hegyekben, vagy csak pihenés egy kellemes vidéki panzióban akár. Ilyenkor senki sem szeret a munkára vagy a hétköznapokra gondolni. Vagy ha gondolunk is az jó érzés, ha tudjuk ügyeink gördülékenyen haladnak, akkor is, ha mi magunk nem vagyunk jelen. Milyen jó is belegondolni, hogy nem kell bajlódni a körülményes adminisztrációval, sorban állással a postán vagy éppen a hatóságokkal való kapcsolattartással.

A szekhelyszolgaltatas24.hu weboldal lehetőséget kínál ezeknek a feladatoknak a megoldására. Akkor tud nagyon hasznos lenni ez a szolgáltatás, ha a cég ügyvitelével kapcsolatos dolgokat a vállalkozó nem tudja megfelelően kezelni, ilyen-olyan okból. Például, ha a vállalkozásnak nincs módja külön irodát fenntartani erre a célra, vagy nem akarja kitenni az otthonát a hatóságok megkeresésének. Esetleg olyan okból kifolyólag nehézkes a napi ügyintézés, mert nem tartózkodik folyamatosan a bejegyzett székhelyen.

Milyen ügyeket érint pontosan ez a szolgáltatás? Például a bejövő posta, és itt kiemelten az ajánlott levelek kezelése, kapcsolattartás a hatóságokkal, tárgyaló biztosítása. Tehát a vállalkozás tulajdonképpen egy harmadik személyt bíz meg a levelei átvételével és saját részére valótovábbításával e-mailen és postai úton is. Ezeket a feladatokat a szekhelyszolgaltatas24.hu mind-mind vállalja. Ezek mellett fogadja a hatóságokat, mint például a NAV, de tűri az esetleges kényszerintézkedéseket is, ha szerencsétlenségünkre végrehajtásra kerülne sor.

Ha székhelyszolgáltató cég megbízásában gondolkodunk, érdemes a szekhelyszolgaltats24.hu weboldalt böngésznünk. Az ő szolgáltatásaik igénybevétele számos előnnyel jár. Egyáltalán nem kell törődnünk az adminisztrációval és ezért szükségtelen külön irodát bérelni. Nem kell aggódni a beérkező posta miatt, hiszen általuk minden percízen, pontosan átvételre kerül, majd iktatják és a megfelelő keretek között továbbítják számunkra az összes küldeményt. Ezzel időt is spórolunk, mert nem kell a sorban állással és a macerás adminisztratív dolgokkal foglalkozni.

További nagy előny még, hogy nem kell az időnként váratlanul megjelenő hatóságokat az otthonunkban fogadni, vagy az esetleges kényszerintézkedéseket vagy végrehajtási eljárást tűrni. Ezeket a feladatokat a székhelyszolgáltató mind leveszi a vállunkról. Ha nem szeretnénk iparűzési adót fizetni, erre is kínálnak megoldást.

Ez a cég már több mint 10 éve foglalkozik székhelymenedzsmenttel. Elsőnek Budapesten kezdtek irodát üzemeltetni, majd kiterjesztették működésüket Újlengyelre is. Ez azért érdekes, mert ebben a helységben nincs a cégekre, és a vállalkozásokra iparűzési adó kivetve, éppen ezért ez a lehetőség  is elég komoly sikert aratott a cégek körében.

A szekhelyszolgaltatas24.hu weboldal kellemes, áttekinthető, könnyen böngészhető. Sok hasznos információt tartalmaz a cégek, vállalkozások számára. A honlapon található cikkek mindig az aktualitásokkal foglalkoznak, és felhívják a figyelmet a működéssel kapcsolatos esetleges változásokra. Ezt azért is hasznos, mert ezzel is segítik a vállalkozókat hogy ne érje őket meglepetés egy-egy fontosabb kérdésben.

Pénzügyi stabilitás szempontjából minősített cégről van szó, ami azért is nagyon fontos, mert megbízhatóak lehet rájuk számítani. Nem kell attól tartani, hogy nyom nélkül eltűnnek rengeteg gondot és kellemetlenséget okozva ezzel megbízóiknak.

Ha a szolgáltatás igénybevétele mellett döntünk, akár egy órán belül kezünkben lehet a hozzájáruló nyilatkozat is. Az árak nagyon kedvezőek cserébe viszont nagyon széleskörű, alapos, mindenre kiterjedő feladatkört vállalnak.

Ha vállalkozó lennék, én biztosan a szekhelyszolgaltatas24.hu honlapon hirdetett lehetőségek igénybevételével könnyíteném meg a mindennapokat. Akkor is, ha a teendőimet látom el éppen vagy akkor is, ha egy kellemes vidéki panzióban töltöm a hétvégémet.